Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obávám se, že se mýlíte, příčinou není sociální inteligence ve smyslu "umění jednat s lidmi".

1 0
možnosti
Foto

Zajima me, zda pod pojmem socialni inteligence chapete totez, co se v posledni dobe nazyva emocionalni inteligence. Podle mne to jsou dva odlisne pojmy.

Socialni inteligence je termin, starsi nez pul stoleti. Zatimco termin emocionalni inteligence se vyskytl je novejsi termin pro neco jineho.

Z vaseho clanku se mi zda, ze Vas termin socialni inteligence je smes tradicniho termu socialni inteligence a emocionalni inteligence. Mozna se vsak mylim. Ma druhou stranu, bylo by uzitecne spojit socialni a emocionalni inteligenci, jak na individualni urovni (aby to lide ovladali), tak na teoreticke urovni (aby byly publikace popisujici, jak se chova socialne a emocionalne inteligentni clovek).

1 0
možnosti
Foto

Zapomnel jsem Vas pochvalit, tak to delam ted: Dobry clanek na dulezite tema!

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik