Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

No ja se citim psychicky dobre,ale prave v tomto obdobi se u me objevuji priznaky drivejsich nemoci....lehce me zacne bolet tenhle kloub...po par dnech jiny.....obcas neco trochu na kuzi....atd...to trva nekolik tydnu a potom zbytek roku uz je pokoj.I kdyz ,mate pravdu....nekdy se i psychicky citim labilni.

No je to proste zapotrebi prezit:)

1 0
možnosti
MK

Podzim, obzvláště ten pozdní, je moje nejoblíbenější období. Přesně naopak je to s jarem. Možná je i změnou na letní čas, nevím. Osobně se mi duševně pracuje lépe, když se dříve stmívá a/nebo když je šedivý, deštivý den.

1 0
možnosti
Foto

Rozumím Vám. Jsem na tom podobně. Miluju podzimní čas, má pro mě kouzlo. A v pošmourném počasí jsem kupodivu velmi produktivní. Naopak to jaro je problém. Právě teď to řeším, proto i ten článek. Potřebovala jsem to trochu setřást :-) Tak ať se Vám také daří se s tím poprat!

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik