Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P51e25t19r 25L87a95n34g93e10r

11. 4. 2016 17:18

Žádný rozumný člověk nemůže být "pro potrat". Může jej pouze akceptovat jako krajní řešení v nouzové situaci.

Proto váš blog vítám a považuji jej především za apel a nikoliv omezování svobody.

R^

5 0
možnosti
Foto

Jeden z mála, kdo mě jasně pochopil :-). Děkuju!

2 0
možnosti
MK

R^ Máš moje sympatie Kočando :)

1 0
možnosti
Foto

J17a10n79a 67M85a35j40o93v37á

11. 4. 2016 16:49

Považovala bych za nesprávné, kdybyste ve svém věku, sama bezdětná, smýšlela jinak.

3 0
možnosti
JK

Jen by mě zajímalo kolik času a peněz věnují pro-life aktivisté na již narozené. Jestli se aktivistováním nedrží co nejdále od práce a přebalování dvacetiletých batolat nenechají na ostatních.

3 0
možnosti
Foto

to by byla ta správná parketa R^

1 0
možnosti
VF

Už zas dýchám a jsem OK. Ráda bych Vám řekla jen pár slov mimo tuto diskusi.

foltynova.v@seznam.cz

1 0
možnosti
Foto

H37a26n20a 23V26l64k93o61v17á

11. 4. 2016 15:12

Víte, napsala jste to rozsáhle a obsáhle. S mnoha Vašimi názory mohu souhlasit, ale myslím si, že rozhodnutí zda si dítě ponechat či ne by mělo být na matce, která je za něj zodpovědná. A nedokážu si představit sama za sebe situaci, kdy bych věděla od několikátého týdne těhotenství, že se mi narodí dítě neschopné života nebo dítě s takovým postižením, že pro něj život bude utrpením. Takové dítě mám v širší rodině a děkuji osudu, že jsem nikdy před takovéto rozhodnutí nebyla postavena. A následně mnohokrát do situace "odpojit od přístrojů"....

4 0
možnosti
RT

Velice pěkný článek.R^

Ještě potřeba dodat, že potraty jsou velkým byznysem pro kliniky.

2 2
možnosti
MK

V čr jich je asi 20 000 za rok, to není nic extra.

2 0
možnosti
JM

Wow! R^R^

Ode mne karma přeobrovská

3 0
možnosti
JC

Moc krásný článek, paní.

Jen bych namítl, že Kolbe byl Moravák a nikoli Polák.

Přeji Vám velké životní štěstí a mimořádné úspěch.

Jste zlatá žena.

2 0
možnosti
Foto

Ach, já měla za to, že se narodil v Polsku? Děkuju moc za podporu, v té změti často negativních názorů je to příjemné povzbuzení :-)

1 0
možnosti
MK

A každé to vajíčko, které odchází z těla neoplodněné, snad nemělo právo na život?

To je nějakých zmařených životů!

Nebo tu svobodu žít získává až morula, blastula či snad gastrula?

Co vlastně víme o tom, jak to vajíčko po životě toužilo?

1 2
možnosti
Foto

a co teprve míchaná vajíčka s cibulkou, viďte.... ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik