Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^ zajímavé "jazyky", takto vědecky jsem to nikdy neřešil. Prostě jsme se sžili a patří k tomu komunikace, fyzický kontakt, tolerance a důvěra, čas sdílený spolu a čas každý pro sebe. A děti, které už pomalu vylétají z hnízda. Mezitím nějak uplynulo 25 let:-)

3 0
možnosti
RE

Patřím pravděpodobně ke čtvrtému typu. To dokazuje i výraz ,,macatění", jež jsem pro to sám vymyslel:-)

1 0
možnosti
Foto

Macatění! ;-D Jako ten milovník slov vám skládám poklonu! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak asi bych se zařadil k pátému jazyku, ale nevím jestli by s tím moje žena souhlasila. 😀 Jinak skvělej text...R^

1 0
možnosti
Foto

Nejperspektivnější typ pro manželství je ten poslední, pátý... Některé vhodné atributy z těch 4 předchozích se k němu dají při dobré vůli částečně aplikovat. (Pokud je ovšem partnerka moudrá a trpělivá). Funguje to... (Dlouhodobé zkušenosti). :-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Taky to pozoruju v okolí, třeba u mých prarodičů. Babička říká, že na dědovi se jí nejvíc líbí, že pro domácnost a rodinu udělá vše. A je to pravda. Stará se o dům, zahradu, babičce pomáhal s výchovou dětí, do toho chodil do náročné práce, a taky to nejdůležitější - vlastníma rukama postavil dům. Jsou spolu už padesát let :-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud narazíte na člověka, který Vám vyčte, že ho nemilujete, je to nejspíš vyděrač. Takže poslat k šípku.

1 0
možnosti
JC

Je to zajímavé.

A překvapivé.

My muži (jistě ne všichni) to takto nevnímáme.

Mně v podstatě stačí, že Ona je blízko u mne.

3 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik