Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nad myšlenkami pana Nietzseho jsem se mnoho zamýšlela a vracím se k nim pro jejich vznešenost a odpoutání. Hledá-li člověk u něj oporu pěkně si naběhne. Nedrží pravidla, ohýbá zažité stereotypy. Jeho moudrost je často jako výsměch. Nepomůže, ale povznese k pomíjivému - blahodárnému - "nadčlověčenství".

1 0
možnosti
Foto

To je silny kafe pro tento dum. Tu knihu mam zastrcenou v knihovne, nekdy o ni zavadim, otevru a ctu. Dostal jsem ji od kamaradky z litovelske knihovny. Vyhodily ji jako starou, neperspektivni, nekdy v 85. Nedokazal jsem ji precist v kuse, ale delal jsem si v ni poznamky a tak muzu sledovat, jak se to me chapani vyviji. Je tam nahore vpravo, u mne v knihovne. Dekuji za pripomenuti, jdu pro ni.

Karma.

2 0
možnosti
Foto

Ještěže není vlevo dole :-) Příjemné počtení!

0 0
možnosti

Láska a nenávist? Autorko, jste skvělá. Všechno funguje i v protikladech...R^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud to není nietzschovská ironie, vřele děkuji :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik