Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Existuje nějaký jednoduchý, efektivní postup, který by nám dal varování, že naše představy tak úplně nekorespondují s tím, jací jsme? Bez toho, aniž bychom tyto představy nejprve realizovali a posléze zjistili, že to není tak úplně ono?

0 0
možnosti
Foto

Jednoduchý návod neexistuje a obecný už vůbec ne. Já osobně se rozhoduju podle toho, co cítím. Je to vnitřní hlas, který mi říká, že jdu po správné cestě. Nevím, jestli je to intuice...? Každopádně když jsem ten hlas neposlechla, vždy jsem špatně dopadla. Pak jsem se z nezdarů poučila. I to má smysl. Když zjistíme, že jdeme špatně, můžeme buď rezignovat, litovat se, být vzteklí nebo se poučit...I to nás učí lépe poznávat sebe samé. Nikdy není pozdě změnit směr.

1 0
možnosti
ES

Ano, mít ho stále před očima! Udělám to, jinak se to neustále vytrácí... Hezký blog!R^V

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS