Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RL

A pak je ještě typ stressholik, což je člověk, který zásadně pracuje (učení je druh práce, takže to sem bezesporu taky patří) až termín (např. termín zkoušky) skutečně, opravdu a naprosto vážně hoří a už zde není žádný manévrovací prostor pro taktické odložení daného úkolu. :-P:-P

0 0
možnosti
PM

Existuje kombinace Vašich "typů"? V ani jednom jednotlivém typu se totiž plně nepoznávám, spíše v kombinaci dvou různých.

0 0
možnosti
Foto

Většinou není člověk úplně jednotypově zaměřen. Mix dvou je běžný. Kupříkladu já jsem sluchově-kinestetická, zrakový styl používám nejméně... A nedokážu určit, jestli jsem větší sluchovec nebo kinestetik. Je to provázané. Proto třeba velmi miluju tanec - je to hudba a pohyb v jednom :-)

0 0
možnosti
RE

Opravdu pěkně podáno. S tím rezonuji:-)

1 0
možnosti
PL

Výborně napsáno. Karma. Vysvětleno jasně, pochopitelně, s příběhem a bez nutnosti používat přehršle odborných pojmů.

Ještě jednou pochvala.R^R^R^

1 0
možnosti
PL

PS: Kdybyste chtěla téma rozvinout, rád si přečtu pokračování.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik