Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč máš před sebou stále ten mobil jako oltář svatý, kudy chodíš?

Protože mě plně vykrývá, jinak nevím co mám dělat, život je prázdný.

Ale je i mnoho jiných zajímavých a krásných věcí.

Ty mě už nezajímají, nuda.

A jenom ten mobil a nic než mobil?

Ano, je stále něčím zajímavý a nový, vždy si koupím vývojovou novinku.

A co tě tam tak zajímá?

No ani nevím, konkrétně celkem nic, je to nuda, ale je prostě úžasný těmi možnostmi.

Ale ty tam koukáš stále a na všechno, proč?

Proto, a dej mi už pokoj.

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik