Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám radost, že jste v zaujálech.....R^

2 0
možnosti
DR

Ještě se vrátím k té vaší poslední větě. Co tedy prognozuje váš otec?:-)

0 1
možnosti
Foto

Ještě jsem s ním nemluvila, naše vztahy nejsou moc růžové (a to nejen kvůli politickým preferencím :-) ). Jakožto jeho schovanka však prognozuju, že tohle Bureš nedá - za předpokladu, že tlak na něj neustoupí nebo se bude stupňovat. Zatím jeho kauzy vyhnívaly, teď to vypadá, že se konečně něco děje. Jo a koukám, že tam máte ode mě zápor - tak to je nějaký překlik :-)

1 0
možnosti
JT

Podle mě jste trefila hřebíček na hlavičku.:-)

1 0
možnosti
JR

J37a66r62a 47R70a30n72k

10. 5. 2017 0:44

R^Karma, jsem stale vice prekvapena ceskymi volici....to MENSI ZLO....neexistuje, zlo je pouze jedno.

2 0
možnosti
Foto

Hezky napsáno až na dva "drobné" nedostatky. Politika se nestala svinstvem, politika vždy svinstvem byla. Pokud nesouhlasíte, zkuste namátkou pár příkladů, kdy nebyla. Druhá bota je v prohlášení, samozřejmě souhlasím, že daně se musí platit. To je nesmysl od začátku do konce. Opravdu se daně musí platit? Dokážete to nějak obhájit? A pokud musí, pak je to nutné v libovolné výši? Zákonodárci schválí libovolnou výši daňové zátěže, třeba 250 % a všichni to musí radostně zaplatit? Opravdu? Nebo máte tak obrovskou důvěru k zákonodárcům, že věříte, že by nikdy takovou výši daňové zátěže nenastavili? Takže nastavují jen snesitelnou? Snesitelnou pro každého? Už víte, jak to myslím?

1 0
možnosti
BV

Dobře a zajímavě napsáno, jen se obávám, že jste vzala až moc zeširoka, aby to bylo čteno s potřebnou pozorností až do konce.

Osobně tam postrádám jednu zásadní vlastnost: schopnost suverénně opakovaně lhát navzdory všem předkládaným faktům. Typický příklad Babišovy opakované lži "renované auditorské společnosti potvrdily, že jsem měl dostatečné prostředky na nákup dluhopisů"! Co na tom, že ty společnosti ve svých zprávách vyvracejí. Babiš sází na to, že si to většina nepřečte či auditorské hantýrce nerozumí a zbytek "přeřve" či ignoruje.

Tomu se módně a slušně říká být asertivní, obyčejný plebs se nerozpakuje použít formulaci, že je splachovací.

3 0
možnosti
MB

Naprosto precizni rozbor, kez by si ho precetlo co nejvice volicu ... a taky se nad nim zamyslelo ... diky a karma R^

8 0
možnosti
ZB

Karma.Velice dobře napsáno,jen mě překvapuje na kolik lidí to funguje.I dnes jsem mohl číst názory voliču,kteří to chtějí hodit pro Andreje na truc a přitom snad mají pocit,že volbou dábla vyženou z politiky čertíky a bude líp...

5 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik