Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani jediná interpretace Vašeho chování českého krtka neodpovídá životní realitě.

0 0
možnosti
Foto

Interpretuju knížku :-) Jaká je tedy Vaše, životně realistická, interpretace?

1 0
možnosti
SS

To je rezjir - mistni rudy troll

1 0
možnosti
Foto

Aha, díky za info. Já jsem se ho chtěla zeptat, pokud teda ví, jak to bylo, tak aby se nám pochlubil a hlavně řekl, odkud to ví. Tak asi nepochodím...:-)

1 0
možnosti
Foto

Jenom na vysvětlení, nemám nic společného s rezjirem.

Abych nezapomněl, stačí si pro důvěryhodnost vzpomínek Koechlera vzít do úvahy to, co sděluje pan Kroupa.

0 0
možnosti
Foto

Já jen připojím, že v Bartolomějské možná někdo zemřel při výslechu, ale určitě se tam nevěšelo na šibenici. Věšelo se v Ruzyni a na Pankráci.

0 0
možnosti
Foto

Tak tu nevíme, ale co myslíte, kdyby těmi svými vzpomínkami krmil jiného novináře v jiné době, bulíkoval by ho stejně? Pouze říká, co ten novinář chtěl slyšet.

Mimochodem, zcela jistě musel po svém návratu podávat Koechler zprávu o své činnosti zdejší rozvědce. Je ta zpráva součástí té knihy.

0 0
možnosti
Foto

Tak samozřejmě že z podstaty věci nelze agentům věřit. Proto jsem si po celou dobu četby kladla podezřívavé otázky. Ta kniha však vznikla, tak jsem na ni chtěla upozornit. Ale ten skutečný příběh, to, jak to bylo, ví jen Köcher sám. Nedělám si iluze, že knižní verze tu skutečnost podává. Na Kroupu se podívám, bude zajímavé to porovnat.

0 0
možnosti
Foto

A čím se tedy liší moje a Vaše stanovisko?

0 0
možnosti
Foto

No, jak to tak teď čtu, tak v ničem. Zřejmě došlo k nedorozumění. Měla jsem dojem, že Vy máte dojem, že nepřipouštím jiné alternativy. Možná to z článku nedostatečně vyznělo, což je moje chyba.

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik