Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jak jsem tak pročítala diskuzi, všimla jsem si jednoho: ženy diskutérky jsou vesměs chápavé, pánové diskutéři jízlivě poukazují na inkontinenci a jiné lahůdky stáří. Myslím, že tohle má slečna v hlavě srovnané. Od vás mi to přijde jako čistý výplod závisti, že vy doma tu mladou slečnu nemáte, ale někdo jiný ji má.

4 0
možnosti
RK

Tohle se v hlavě srovnat nedá, dokud k tomu nedojde. Kolik lidí si myslelo jak všechno zvládne, ale ty konce. Pro mě největší štěstí moje rodina. Se svojí přítelkyní chci zestárnout. Fakt k životu nepotřebuju o dvacet let mladší slečnu. K čemu je dobrá?

1 1
možnosti
RK

Zajímavé je, že podobné články píši ženy ve věku 20-30 let.... Ještě jsem se ale nesetkal s tím, že by si nějaká pětapadesátka libovala že má doma osmdesátiletýho chlapa. Čím to asi tak bude?

5 0
možnosti
JT

Protože v té době už sny a ideály nahradí hořká realita ;-)

1 0
možnosti
JP

Až mu bude sedmdesát, bude mít na krku padesátiletou babku...

0 0
možnosti
JT

Škoda že se v mém okolí nevyskytuje víc žen s takovým názorem. Co já bych za to ve svých 55 letech dal ;-)

2 0
možnosti
JE

Jak už tu psalo dost lidí, ono je to krásný, když ona má 25 a on 45. Když jsou oba ještě plný síly. Ale za 20, 30 let (pokud spolu vydrží) už to pro tu ženskou stále ještě plnou síly taková sranda není. To se pak ukáže v pravém slova smyslu ten věkový rozdíl.:-P

A stejný je to u dětí. Když si ženská pořídí dítě okolo čtyřicítky tak na začátku je to krásný, ale když má pak taková babička vychovávat puberťáka tak to je pak opravdu maso:-/

4 0
možnosti
RK

Ženský je 55, chodí do práce, je šéfová, naplňuje jí to.... Doma má osmdesátiletýho nerudnýho dědka, kterýho všechno bolí, je po mrtvici a potřeboval by aby o něj někdo 24 hodin pečoval. Jakmile ženská přijde z práce, začne jí vyčítat že s ním celý den nebyla. A to mu zrovna chtěla říct, že s podřízenými jede na víkend na horskou chatu utužovat pracovní kolektiv.... Partneři jedou také, ale ne i s postelí:-)

4 0
možnosti

Ve dvaceti se zdá partner +25 jako dobrej nápad. Ovšem za dalších 25, až se dostaví nedejbože třeba inkontinence, už to taková sranda nebude. Šak počkejte a uvidíte. ;-)

2 0
možnosti
HM

Píšete mi z duše, partner je o 26 let starší, jsme spolu 10let😃.

1 0
možnosti
JT

Největší problém ale je, že bude o těch 26 let starší stále.

1 0
možnosti
ZK

Vzpomínám si, v této souvislosti, jak písničkář Jan Nedvěd odpověděl na štiplavou otázku novinářky, o čem si povídá se svojí nejnovější láskou, která je téměř ve věku jeho vnoučat. Pana Nedvěda otázka vůbec nezaskočila a zvědavé novinářce vysvětlil, že mluví více on a mladá partnerka jeho slova vnímá, jakoby pila z křišťálové studánky. Písničky pana Nedvěda rád poslouchám, ale tehdy jsem si řekl - "bacha ty vole, stáří je sviňa".

0 0
možnosti
Foto

J69a46n67a 17M88a45j49o76v34á

17. 5. 2016 22:27

Ještě Vám není pětadvacet...partner o dvacet let starší je muž v nejlepších letech. Až Vám bude pětačtyřicet a jemu pětašedesát, situace se bude horšit. Vy budete v pětapadesáti jezdit na kolečkových bruslích a on v kolečkovém křesle.

Jo, je fajn si sáhnout rovnou po zralém ovoci. Otázka pak je, zda unesete ten vývoj. je možné, že ano. Vídím to v blízké rodině, kde má pár rozdíl 17 let. Jo, v době, kdy my jsme měli "dva hrníčky a čtyři talíře" ona řešila výběr místa zajímavé dovolené. Dneska já řeším dovolenou a ona stacionář....

14 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik