Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To mi připomíná, jak jsem jednou vyfotil krásného Pokoutníka, opravdu asi deseticentimetrového, jak sedí na pootevřeném okně. Krásná fotka, krásný pavouk... Tak jsem tu fotku dal na Facebook, opravdu se mi líbila. Jenže to okno bylo do chodby sousedovic bytu, co s námi sdílí zahradu. Sousedka byla doma, koukala na internet a samozřejmě to okno poznala a okamžitě mi volala, že nemůže ven, že na tu chodbu nevleze, když je tam ten pavouk a že jí proboha musím pomoci, že jinak umře hrůzou a tak vůbec se chovala zcela neracionálně a žensky. Takže jsem o pár minut se smetkem honil pavouka po chodbě, zatímco za zamčenými dveřmi do kuchyně ječela sousedka, jestli už je pryč... Úmyslně bych ho nezabil, ale není jednoduché vyšťourat pavouka zpod skříně, aniž bych mu ublížil.. Takže od té doby takové fotky nezveřejňuji, pokud se dá poznat, kde to je focené... ;-D

1 0
možnosti

Vyhodili jste mámu od dětí... Hodně dětí... a všechny vyrostou... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Neříkejte dvakrát... Dnes jsem totiž objevila dalšího! Ale je zalezlý v těch spárách a mezerách ve zdi. Bydlím tady už dva roky a doposud jsem žádného pavouka doma neviděla. A teď... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobří pavouci se vracejí...;-DR^

1 0
možnosti

Jakoby jste psala o mně ... jen ... já bych zvonil na sousedku .-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik