Diskuse

Život ve spárech úzkosti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Vtipný příspěvek Michaely. My, co se tím chlubíme, jsme na dobré cestě. Kdo si své limity přiznal, již je překonal. Tedy myslím a jako myslící, trpím.

1 0
možnosti
DD

Hlavně aby to zaujalo onu cílovou skupinu. Málokdo se totiž dokáže na své mouchy podívat mikroskopem. A neoběsit se následně. To je těžké, zatraceně těžké. Za Vaše postřehy díky.

1 0
možnosti
Foto

... Zaujme, nebojte! Ale přece se tím nebudu chlubit...;-D;-D

1 0
možnosti
DD

Jak mi u všech čertů mohly Vaše články uniknout. Teď je studuji a nevycházím z údivu. Vlastně bych se divit neměl. Je to trefné, pěkné a především stravitelné. Ona totiž pravda a stravitelnost se povětšinou vzájemně vylučují. Jak říkávala moje máma." Dušane- ty kreténe". "Proč mi nadáváš"? "Protože je to pravda". Ale mamča pravdu měla. Kretén jsem, ale kompenzovaný. Důkladně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale, ale , snad to nebude tak zlé... Nicméně vaše přesvědčení vám nechci vyvracet :-)) Děkuju ještě jednou, psaní mě baví, byť mám sklony k okecávkám a metaforám, jsem ráda, že to určitou skupinu lidí zaujme :-)

0 0
možnosti
PL

P57e46t41r 16L60a28n69g52e43r

12. 8. 2016 10:45

Opět, jako vždy, zajímavý článek. Těším se na další.

2 0
možnosti
DD

Zdravím. Váš článek mě zaujal, až tak, že jsem si přečetl další. Podivný je malý počet diskusních příspěvků. Čekal bych víc vzhledem k aktuálnosti tématu. Asi mnohým Vaše trefné postřehy vyrazily dech jako mě. Ale reaguji a kvituji s povděkem.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju za pochvalu, potěšila mě. Psychologie je moje oblíbené pole. Třeba časem se diskuze rozproudí. Lidé spíš reagují na politiku nebo aktuální společenská témata, nejvíc pak vede v diskuzích můj článek o starším partnerovi :-) Mnoho lidí má také pořád zábrany o svém nitru mluvit. Každopádně moc děkuji, takový názor je povzbuzením, abych psala dál... :-)

0 0
možnosti
DD

Tak to gratuluji. Krásně a výstižně jste to popsala. Jen jak z toho jinam? Do alkoholismu, nemoci a smrti? Tak to bývá.Za nejhorší na úzkosti a depresi považuji fakt, že ničí dokonce i charakter. Z altruisty se stává sobec, z chytrého blbec a z blbce intelektuál.

1 0
možnosti