Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Jak mi u všech čertů mohly Vaše články uniknout. Teď je studuji a nevycházím z údivu. Vlastně bych se divit neměl. Je to trefné, pěkné a především stravitelné. Ona totiž pravda a stravitelnost se povětšinou vzájemně vylučují. Jak říkávala moje máma." Dušane- ty kreténe". "Proč mi nadáváš"? "Protože je to pravda". Ale mamča pravdu měla. Kretén jsem, ale kompenzovaný. Důkladně.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale, ale , snad to nebude tak zlé... Nicméně vaše přesvědčení vám nechci vyvracet :-)) Děkuju ještě jednou, psaní mě baví, byť mám sklony k okecávkám a metaforám, jsem ráda, že to určitou skupinu lidí zaujme :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik