Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OM

Karma. R^ Vyznavači jediné pravdy, kteří se zaštiťují demokracií je stejné nebezpečí pro svobodu jako ti proti nimž bojují. Kdyby se dostali k moci dělali by podobné prasárny jako velký Andrej. :-)

9 0
možnosti
IV

Problém je jen v tom, že slečna možná narazila na pár lidí, kteří nesouhlasí s jejím názorem na věc, ale nedá se to zevšeobecnit na všechny chvilkaře. Se mnou zase nesouhlasí a i nemluví nechvalkaři - jsou sekta?

0 6
možnosti
Foto

Velice zajímavý článek. Zaujala mne slova, která se hodí i pro protipól Milionu chvilek - vlasteneckou scénu. Nikdy jsem nebyl člověk vyznávající jediný názor. Když člověk diskutuje s někým, ten dotyčný che pouze potvrzení JEHO PRAVDY. Čili diskutovat nemá smysl.

A nakonec jsem uznala, že nemá smysl diskutovat s někým, kdo je přesvědčený o své jediné pravdě,

Zdroj: https://andreanovotna1.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=752897

7 0
možnosti
JV

J50a67n 56V26i70j37a43n

15. 6. 2020 14:50

Buďte velice ráda, že jste na to co ve skutečnosti byli Vaši tehdejší "takykamarádi" přišla včas.

Nepřišla jste vůbec o nic, získala jste větší jistotu s těmi, kteří zůstali normálními. A to je velká, velká výhra!

13 3
možnosti
Foto

Nějaký rejpal, co ten blog nepochopil, napsal, že jediné, co z toho zaznívá, je můj stesk po ztracených kamarádech... ;-D No, jako netvrdím, že mě to nemrzí, ale rozhodně to není to hlavní. Spíš mě zaráží mentalita těch lidí - že někdo dokáže ideji (navíc v tomto případě značně nekonkrétní ideji) postavit nad vztah. To mi hlava nebere. Z toho se rodí nejvíc zla.

20 0
možnosti
PF

P76e67t56r 21F74o20j37t48a

15. 6. 2020 12:49

Bohužel mi nezbývá než s autorkou souhlasit. Sám jsem zažil zahození přátelského setkání s komentářem "vy si popovídejte, já tu demokracii za vás vybojuji". Akorát pořád nevím co vybojovali. Zatím jsem zažil od chvilkařů nějaké hloupé ultimatum a jedinou pozitivní výzvu opozici. Jinak nic. Škoda.

5 1
možnosti

Obhajoba justice proti politické zvůli Vám nic neříká? :-)

0 0
možnosti
JR

J66a67n 78R57i49c70h68t26e93r

15. 6. 2020 11:56

"Demokracie je, když si myslíš, co ti strana (hnutí) řekne, že si máš myslet. Jinak jsi kobliha, burešovec a kryptožidobolševik".

To je taková dnešní nová definice.

10 2
možnosti
JK

To co píšete, je naprostá pravda. Jakožto hrdý příznivec "pražské kavárny" musím bohužel smutně konstatovat, že poslední akce Chvilkařů pomáhají nejvíc hlavně Babišovi.

4 1
možnosti
ZD

Nejste na stopě toho skrytého sponzora???

1 1
možnosti
ML

Myslím, že se z toho Minářovi stala práce na plný úvazek se mzdou, kterou nikdo nezná. On už s ničím novým nepřijde a bude to pořád dokola antiBabiš.

7 1
možnosti
ZD

Ani neznáme jeho pracovní úkoly...

1 1
možnosti
Foto

Včera jsem si přečetla něco tady na blogu k těm chvilkařům, nejen Váš článek, a dnes jsem se přišla podívat, jak jste ohodnocená - vedete žebříček. Gratuluji!

14 2
možnosti
JD

J70i25ř49í 89D38a56n37i74š

14. 6. 2020 10:48

Já si nemohu pomoci, ale jakýkoliv fanatismus mi vadí. Člověk by měl být otevřený a pochybovat o svých názorech. Myslím si, že Babiš je oligarcha a šéf nestandardní politické strany (je v podstatě neodvolatelný). Vadí mi oslabení demokracie způsobené jeho vládou. Ale víc mi vadí newspeak a oslabovaní demokracie omezováním svobody slova. Naštěstí mám přátele, kteří mají na spoustu věcí odlišný názor a debatou s nimi se mohu obohatit.

A moji rodiče jsou zastánci a voliči Babiše a přesto se navzájem milujeme.

18 1
možnosti
Foto

Máme to velmi podobné. I s těmi rodiči.

8 0
možnosti

Myslím si. Moc dobré.

3 2
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik