Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

Každá totalita potřebuje nemyslící stádo tupounů. Čím je jich více, tím lépe. Se stádem se dá manipulovat a prosazovat své požadavky. Je jedno, jestli je to komunistická, fašistická, muslimská, nebo v současné době i totalita neobolševických levičáků, kteří prosazují svůj pokřivený svět skrze tzv. lidská práva, která jsou ale jenom zástěrkou. Protože skrze lidská práva se dá pak manipulovat i s médii.

11 3
možnosti

Zajímavá nadávka: "totalita neobolševických levičáků"!

Naštěstí se netýká Milionu chvilek pro demokracii! :-)

1 6
možnosti

Stoprocentní souhlas. A karma.R^R^

7 2
možnosti
MS
Foto

Nějak nerozumím, proč jste se vlastně k Chvilkám přidávala, když vás vlastně "nic netrápilo". Navíc píšete velmi obecně.

2 4
možnosti
JN

J59i93ř46í 95N32ě12m11e69c

13. 6. 2020 12:01

Velmi pěkně napsáno. Pouze to potvrzuje moji zkušenost, že zaplést se s touto skupinou lidí je nekonečný problém do budoucna.

Jednou jsem takovému člověku řekl, že s ním nesouhlasím a mám jiný názor. Naše každé další setkání po dobu několika let se z jeho strany vždy stočilo k tomu, zda už jsem změnil názor, proč bych ho měl změnit atd.

Opravdu neskutečně otravní lide ... a tak vnímám i tzv. Chvilkaře.

13 3
možnosti
Foto

I71v56o 13C68i43l66i53c85h

13. 6. 2020 18:33

Upřímně? Mám podobnou zkušenost. Ale prakticky vždy tohle vychází od nějakého Piráta (znám u nich prakticky jedinou výjimku a to se možná pouze drží, protože si mne asi i váží). Oni to mají nastavené jinak, tak nějak radikálněji (nebyl jsem za mlada jiný). A nádherně Piráty ukázala i jejich koalice s ANO u nás na magistrátu. Během jednoho roku tu vlastní koalici zcela spolehlivě rozložili ;-D

Jinak na ty demonstrace chodím/jezdím, ale čistě sám za sebe a čistě proti chování Babiše. A nejsem v tomto zdaleka sám. Samozřejmě se mi tam nelíbí některé směry (eko, EU atd.), ale jiným se zase nelíbí směr, který preferuji já. Považuji tyhle drobné rozpory za marginalitu a daň za to, že se nás tam proti Babišovi dokáže sejít tolik. Až se zbavíme téhle žáby na prameni, tak se můžeme demokraticky pohádat a určitě to i nastane.

2 0
možnosti
HV

Děkuji za rozumné a klidné vysvětlení bez urážek a osobních útoků.

tento článek budu posílat dál.

8 3
možnosti
Foto

Já Vám předpověděl, že to nebyl rozumný krok. A už je to tady:

"Odpovědností občanů je upozornit na problém. Odpovědností politiků je přinést jeho řešení. Během následujícího týdne se proto sejdeme s lídry ODS, Pirátů, KDU-ČSL, TOP 09 a STAN, abychom s nimi probrali, co chystají, zda existuje plán jak vyhrát volby a složit vládu, a také co pro to můžeme my všichni udělat.

"

Z posledního prohlášení MCh. Teď zkoumejte, zda Vás ODS na toto setkání vyšle, a nebo si Vás pozve na kobereček, že ve chvíli, kdy je na obzoru nějaké (doufejme konstruktivní) jednání, Vy kopnete MCh do sedínky.

Mládí nerozvážné, nevybouřené. ;-D;-D;-D

0 1
možnosti
Foto

Jsem moc nevýznamná , aby mě někdo někam zval :-)

1 0
možnosti
Foto

Svět má nyní většinově rád extrémy. Média mají rada extrémy, politici i nepolitici lákají příznivce na extrémní postoje. Každý musí mít nálepku, každý musí být zařazen do "správné" škatulky. Nevyhodnocuje se konkrétní názor nebo čin, jak je někdo ve škatuli, tak je prostě zlo nebo dobro. Konkrétní problémy se nediskutují proto, aby se řešily, ale proto aby se využily k maximálnímu zostuzení "nepřítele". Velice mě těší, že ještě sem tam nějací lidé jako Vy jsou. Prostě normální. Díky.

4 1
možnosti
ZD

Svět má rád extrémy a doluje emoce. Slzy v přímém přenosu jsou na úrovni sexuálního zážitku.

0 1
možnosti
Foto

Moc hezky napsáno a mám to podobně jako vy. Jen těch pár opravdových přátel o kterých to lze říci by mne kvůli politickým názorům nezatratili, protože to je neuvěřitelná hloupost.

7 2
možnosti
ZD

To o přátelích jsem si také myslel. Než se se mnou po celoživotním blízkém přátelství rozešel z politických důvodů kamarád. Je to již několik let a dodnes nechápu. Politika je divná holka ! Průjem, selhání při sexu apod. - to vše na sebe lidé dovedou přiznat. Ale změnu politických názorů nebo jen uznání i jiné pravdy málokdo.

0 1
možnosti
KD

nejvetsi zlo je Zeman s Babisem.

Pravdou je, ze proti dogmatickemu zlu , ktere pochazi od techto dvou individui, se neda bojovat dogmaty, demonstracemi ale ciny

3 13
možnosti
ZD

Správně činy!!! Tak nezapomeňte pořádně mávat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik