Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Dobrý den, paní Novotná. K odpovědi na Váš příspěvek pod mým blogem jsem se dostala až pozdě večer. Protože netuším, zda se tam ještě zastavíte, cítím potřebu Vám svou odpověď nakopírovat sem, snad to nevadí.

Ač jsem zvolila slovo polemika, měl být můj blog spíše úvahou nad mým osobním postojem, nikoliv kritika toho Vašeho. Máte pravdu, že od sebe nejsme daleko. Rozdíl mezi námi je jen ten, že Vy jste zřejmě zklamaný optimista, zatímco já mmt příjemně překvapený původní skeptik a pesimista. Zatímco Vy jste do toho, dle Vaší zpovědi, šla naplno, z přesvědčení a s jistotou, že se vše změní, já jsem byla od počátku spíše u zdi. Jednak mám malé dítě, a tudíž mi přišlo nezodpovědné chodit někde po demonstracích, ať sama anebo s ním. Navíc jsme byli často nemocní, nezřídka právě ve chvílích, kdy byla demonstrace. A navíc jsem na tom obdobně jako Vy, stísnění mezi příliš mnoha lidmi mi nedělá dobře.

Nedávno jsem se však připojila k místní buňce chvilek, a tam se cítím tak, jak jsem popsala v blogu.

Navíc jsem si vyměnila několik zpráv na fb stránce ústředí chvilek (a věřte mi, že jsem je vždy nechválila) a vždy se mi dostalo slušného, ne-li nadšeného a příjemného zacházení.

Takže si, moc prosím, neberte můj blog ve zlém. Nekritizuji Váš postoj, snad Vás i chápu, jen mmt potřebuji ten stmelující prvek, kterým Chvilky pro mou bublinu jsou. Mějte se krásně a ještě jednou se omlouvám

5 1
možnosti
Foto

Dobrý den, je super, že jsme si to mohly, i my tady všichni mohli - hezky vysvětlit.

Tak nějak by asi měla vypadat kultivovaná diskuze o tom, jak z toho ven.

Omlouvat se nemusíte, není za co, jen jsme si to obě zpřesnily :-)

Každý zřejmě v téhle době dělá, co může, i ty Chvilky dělají, co mohou... Až se konečně najde účinný recept, ráda podle něj budu vařit. Ten od Chvilek mi ale moc nezachutnal :-)

Krásný víkend! :-)

2 0
možnosti
Foto

samozřejmě, jde o outdoorové vymývání mozků, které vzbuzuje v inteligentních lidech odpor. karma R^

13 2
možnosti
PB

v inteligentních lidech...;-D;-D...R^

4 0
možnosti

Rv

Nepatřím mezi lidi, kteří tak lehce, jako Andrej Babiš, odsuzují lidi kolem sebe.

Milion chvilek pro demokracii je hlídacím psem občanské společnosti, která byla léta komunisty, a pak Václavem Klausem, potlačovaná. Považujeme-li za hlídacího psa demokracie jen masmédia, která končí v rukou oligarchů, pak děláme krůček k totalitě. Hlídacím psem demokracie se musí stát občanská společnost, které jsou stále upírána práva na obhajobu demokracie. A květem občanské společnosti je Milion chvilek pro demokracii. Nemusí se mi jejich způsoby líbit, ale jisté je, že určité přehmaty politiků drží na uzdě. A to potřebujeme!

:-)

7 21
možnosti
PC

Pan Šimek zato velmi rád a úderně odsuzuje lidi, kteří mají jiný názor, než má on sám a jeho spolek s "jedinou pravdou". A většinou ho ani nezajímá, co se v daném příspěvku píše - stačí mu jen jméno autora přispěvku....;-D

9 2
možnosti
PC

Paní Andreo,

dnes jsem si znovu přečetl diskusi a jsem velice rád, že se Váš blog setkal s tak mimořádným pozitivním ohlasem a podporou.

Je vidět (a velice mě to těší), že existuje tolik lidí, kteří se řídí svým vlastním rozumem, mají nadhled a nenechají se zmanipulovat ani odradit až agresívní propagandou, která se na ně ze všech stran valí. U Vás navíc oceňuji, že navzdory svému mladému věku dokážete reálně uvažovat, přesně popsat a analyzovat jevy a nebojíte se prezentovat názory, za nimiž si stojíte, i když nejsou zrovna z těch, které se dnes nosí.

Buďte nadále silná. Byla by totiž škoda, kdyby právě takoví, jako jste Vy, nebyli vidět a slyšet. Držím Vám palce a budu rád za Vaše další články.R^;-)R^

8 2
možnosti
Foto

Na konci dne, těsně před spaním, jsem sem taky znovu nahlédla, abych měla klidné spaní! (ironie :-) ).

Děkuju za všechny ohlasy. Ne všechny byly chápavé, ale to tak bývá. Otázkou je, jestli dotyční pochopit nemohou, nebo spíše nechtějí.

Ale mě primárně nešlo o pochvaly, i když samozřejmě potěší. Šlo mi hlavně o to, abych vyjádřila svou zkušenost a názor. I když, jak píšete, pane Pavle, se takové dnes moc nenosí. Proto mě překvapil ten vysoký počet souhlasných komentářů. Lidi si asi spoustu věcí jen myslí, ale neformulují ven. Možná právě proto, aby se nemuseli potýkat s kritikou a hejtry. Což se dá pochopit. Není to nejpříjemnější činnost..

Ten článek jsem fakt psala od srdce. Stojím si za ním a neměnila bych ani čárku. Maximálně něco dovysvětlila... Ale to už se pak dostáváme jinam, a to jsou témata třeba zas na další články...

Díky, budu se snažit psát dál. Ať se Vám taky daří! :-)R^

7 0
možnosti
JK

Vy jste Chvilkařka ani nikdy nebyla. Zemana ani Babiše jste neviděla jako škůdce naší země. Trapný článek;-D

3 15
možnosti
PC

Paní Kočičková,

vaše slova mi zní jako slova pánbíčkáře: "Ty jsi vlastně nikdy nevěřil...";-D

9 2
možnosti
TH

Vzhledem k chystanému schodku státního rozpočtu, jsou ti tajtrlíci z náměstí nic. A věřit cokoliv bývalému chvilkaři, který prozřel?, Máme demokratické volby,to snad ví každý.

0 5
možnosti
Foto

Celkem rozumně napsaný. Ta polarizace společnosti začíná být neúnosná. Obě strany jsou zalezlé v hlubokých zákopech, odkud toho tradičně není zrovna moc vidět, a jenom slepě vrhají granáty do míst, kde tuší protivníka :-/

12 1
možnosti
Foto

J50a29n20a 61M53a79j72o13v88á

12. 6. 2020 19:54

Právě. A protivník je každý, kdo nezvedá pěst stejným směrem s jednoznačnou jistotou. Z toho na mě jde hrůza největší.

(Já bych to prostě schytala první. Z obou stran....)

7 1
možnosti
TT

Andrejovi celé dění kolem Milionu chvilek stále stojí za pozornost a dost ho znervózňuje. Důkazem, je že v médiu, se kterým nemá nic společného, se článek jako je váš, objeví na titulní straně.

Já jsem z šesti let působení Andreje Babiše ve vládě získal trochu jiný pocit než vy: jakýkoliv názor jiný než jeho je zásadně nesprávný a je ohrožením demokracie (v jeho ústech a u jeho voličů. Pokud někdo použije stejnou argumentaci, spustí to docela silnou paranoiu.

Prostě jediný správný politický program (který dokonce stačí k vítězství ve volbách, nic jiného svým příznivcům neslíbil) je Anti antiBabiš.

4 6
možnosti
LD

Článek se objevil na titulní straně díky vysoké čtenosti. Tj. zájmu lidi. Editor dobře odhadl, že tento bude patřit k nejčtenějším. A taky že ano. To je celé. Lidé čtou a karmuji.

11 1
možnosti
OZ

"Pokud do politiky nechtějí, tak ať ale nekecají politickým stranám do práce"?

A na co tady teda máme demokracii? Abychom jednou za pár let hodili papír do bedny a pak až zase do dalších voleb drželi hubu a krok? Každý z nás může a měl by kecat politikům do práce, pokud se mu něco nelíbí. Protestovat proti jednání politiků, aniž by protestující sám chtěl vstoupit do politiky, je zcela v pořádku. Pokud ne, tak nedává pojem demokracie vůbec smysl.

"Chvilkaři" samozřejmě nemají politický program, protože nejsou politici. Ale jako občané mohou svůj odpor vůči jednání politiků svobodně a veřejně vyjádřit. Může nám vadit radikálnost některých z nich, můžou nám vadit některé jejich názory, ale vykládat, že když nechtějí do politiky, tak mají být zticha, je ubohé. Ostatně lidé sotva chodí na ty demonstrace kvůli nějakým chvilkařům na pódiu nebo aby si společně zazpívali a provolávali nějaká hesla (to se obvykle dělá jen proto, že se na takové akci nic moc jiného dělat nedá, pokud člověk zrovna není kapsář). Já na jedné z těch demonstrací byl dát svou přítomností najevo, že mi vadí, že nám vládnou zloději a krysy. To je celé. Neočekávám od těch demonstrací inspiraci, koho mám volit či nevolit, názor na to jsem si udělal sám. Jsem to já sám za sebe, kdo tam přišel demonstrovat svou nespokojenost s politiky, a není to demonstrace pro mě, abych si z ní něco odnesl. "Milion chvilek" pro mě neznamenal a neznamená nic víc než svolavatele demonstrace proti grázlům v politice, není to žádná ideologická či názorová "platforma", se kterou bych se mohl nějak blíže identifikovat. Takže mě docela překvapuje, jak moc do toho slečna/paní blogerka zabředla, když vlastně nebylo do čeho.

7 10
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik