Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pokud je základem protestu nespokojenost s vládou a prezidentem, potom se jedná o jednotící prvek všech demonstrujících. Ačkoliv mají různé politické názory, v této věci jsou zajedno. V tomto ohledu se dá říci, že jste chvilkařkou nikdy nebyla.

8 5
možnosti

No a co, tak nebyla, je to snad špatně?

0 2
možnosti
Foto

Přesně tak. Pro Chvilkaře mám jen schovívavý úsměv. Zřejmě patří k dobrým mravům chodit na jejich demonstrace jako kdysi pochodovat prvomájovým průvodem patřilo ke kádrovému profilu. "Kdo stojí na chodníku nebuduje republiku!" zní trochu jinak ale podstata je stejná.

21 9
možnosti
Foto

I27v72o 65C95i30l20i31c41h

12. 6. 2020 15:47

Já se jako Chvilkař necítím, přesto na ty demonstrace chodím, protože se mi hrubě nelíbí jak to tady soudruh Babiš vede. Za komoušů jsem proti nim taky protestoval a do prvomájového průvodu nechodil (když už jste ho zmínil). Ostatně to Vaše srovnání kulhá nejen v tom, že tehdy byly ty průvody prakticky povinné, ale hlavně v tom, že byly na podporu vládnoucí strany a ne proti ní jakými byly ty tehdejší a jsou i dnešní demonstrace.

8 6
možnosti
MN

M67i44l33a86n 70N65e28t50r27h

12. 6. 2020 15:14

Pokud považujete Zemana s Babišem za demokraticky zvolené politiky, tak nemá cenu diskutovat. Chtít, abyste si přečetla něco např. od prof. R. Honzáka, by asi bylo příliš ...

4 22
možnosti
JP

Čéče, a jak jinak byli tito dva politici zvoleni?

20 1
možnosti
PK

Snad ještě jeden postřeh o tom, jak jste se trefila. Přečetl jsem si diskuzi a ona naprosto koresponduje s tím, co píšete v blogu.

Někteří "chvilkaři" to prostě nepřekousnou. A tak jste přesně to, co se dalo čekat. Máte jen jiný názor na to, jak se to má dělat.

Takže jste nyní jasná "kobliha" a "zrádce".

Předpokládám, že se u diskuze musíte celkem slušně bavit.

25 3
možnosti
Foto

Máte pravdu, má to tento efekt.

Ale i přesto je to menší výprask, než jsem čekala. Ba dokonce přijde mi, že většina komentářů je souznících. Jelikož jsem docela citlivka, tak mě vždy stojí velké přemáhání něco zveřejnit, ale na druhou stranu chci, aby i můj názor byl slyšet. A tak si buduju ostruhy :-)

Někdo to strašně analyzuje, a ta diskuze se pak posouvá úplně jinam, další mě chce nachytat na švestkách... Klasika. Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. Ale jsem ráda, že se diskuze takhle rozjela a drží se to v mezích...

Děkuju všem za komentáře, ale už to tady budu jen pozorovat. Píše mi hodně lidí na fb, snažím se komunikovat a odpovídat, ale toho prostě hodně, a taky mám pracovní povinnosti.

Ale fakt ještě jednou díky všem, ať už souhlasíte úplně, méně, nebo vůbec! :-)R^

12 1
možnosti
JZ

Super blog, trochu mi to připomíná moje probouzení se z černobílého pravdoláskařského vidění světa, i když u mě to byl dlouhodobější proces a proběhl ještě před tím, než vznikl nějaký Milion chvilek:-)

22 3
možnosti
VJ

Jestli to vaše "probouzení se z černobílého pravdoláskařského vidění světa" nebylo spíše opožděné zjištění, že ani po sametové revoluci vám nezačnou lítat pečení holubi huby a že s možnostmi přichází i zodpovědnost. Hodně lidí prožila tzv. "zklamání revolucí", protože čekali, že se budou mít lépe tak nějak automaticky, ale nepochopili, že se jim tím "jen" otevřel svět možností, které teprv musí využít, primárně za pomoci vlastní snahy a schopností. To ale není chyba té revoluce nebo, jak to vy a mnozí jiní pejorativně označujete, "pravdoláskařského vidění světa", ale chyba jedinců, kteří tu dobu nepochopili nebo pochopit nechtěli.

0 0
možnosti
MS

Přečetl jsem si to a chápu, že nejste chvilkarka. Je to v pořádku. Osobně si myslím, že jste tam neměla ani vstupovat. Ale jak by jste jinak poznala, že se tam nehodite, že?

Zas na druhou stranu bych neodsuzoval jiné lidi, že mají jiný názor na svět. Vy ho nemůžete pochopit. Já chápu vás i je.

Jsem řekneme tichý podporovatel chvilek pro demokracii, protože mi vadí tahání ČR do levá kvůli zisku pár lidí má hradě.

6 5
možnosti
ZD

Nikde v komentovaném článku nezazněla kritika za jiný názor.

3 1
možnosti
MK

Dík, mám to stejné a trápilo, resp. trápí mě to. m

0 1
možnosti
RP

Blahopřeji k používání vlastního rozumu.:-):-)

7 1
možnosti
ZD

Ano to se zde vidí málo.

2 1
možnosti
Foto

Pokud bych si musel vybrat milion chvilek nebo Babiš, volím milion chvilek... Jelikož si vybrat nemusím, je mi lépe. Určitá dávka jisté zanicenosti pro věc, chcete li fanatismu je někdy třeba a je to soli demokracie. Bohužel se ti lidé ve výsledku moc neliší od sebe v obou táborech. Nebo více táborech. Osobně znám naopak případ, kdy se otec nebaví se synem, protože nevolil Zemana a Babiše. Pro mě jsou Babiš a Zeman zlo, nicméně jsem demokrat a tudíž respektují volby, to ale neznamená, že budu tiše sedět a mlčet. Když se mi něco nelíbí, tak to prostě řeknu. Když naopak ale Zeman či Babiš, protože ano je pro mě jen Babiš, řeknou něco, s čím se ztotožním, přiznám to a souhlasím s nimi a ne, že apriori odmítám. Žel bohu, nebo bohudík, těžko říct, se tak neděje často...

4 3
možnosti

Kdyby všichni zaujali postoj, že si vybírat nemusí, chcípl by tady pes. Správně píšete, že "určitá dávka jisté zanícenosti pro věc, chcete-li fanatismu je někdy třeba a je to solí demokracie".

1 0
možnosti

Když vám na Zemanovi vadí pouze to, že ve volbách porazil Horáčka a na Babišovi jen jeho prosazování EET, pak nechápu, proč jste se vůbec zúčastnila těch pár akcí Chvilek. Vždyť vy jste v zásadě kobliha jako vyšitá.

3 17
možnosti
Foto

Ale na to má přeci paní naprosté právo, jen opravdu nebyla klasická chvilkařka... Tyto nedostatky jsou opravdu zástupné....

3 1
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik