Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J79a80n 72L85e29v41ý

12. 6. 2020 13:19

Krásně napsáno

3 1
možnosti
Foto

Napsala jste to velmi dobře a výstižně.

Jen mám obavy, že se tím předsedovi ODS Petru Fialovi nezavděčíte, protože on jiný program než Antibabiš nemá.

13 7
možnosti
JZ

Zase lžete pane Petříku, ODS má svůj program a nabízí konkrétní alternativy k vládním návrhům. :-)

4 8
možnosti
KK

Lépe bych to nevyjádřil.R^R^R^

4 2
možnosti
PK

Uff. Vy jste to napsala hezky a zdá se, že opravdu od srdce. Sám jsem se tedy nikdy příliš neangažoval a nyní stojím někde na pomezí, kdy mám stejně vyhraněné názory na obě strany. Ať je to z jedné strany Babiš, Zeman a jejich blok. Ze strany druhé slizký Minář a strany demobloku. Což mě vrhlo do myšlenek, komu vlastně opravdu chci svůj hlas ve volbách dát.

A najednou zjišťuji, že místo kladů hledám zápory a brouzdám ve stranách, které prakticky nemají šanci se do parlamentu dostat.

Je mi to nepříjemné, ale nyní nedokáži zmínit ani jednu parlamentní stranu, které bych dokázal důvěřovat. A závěrem. Piráti. Z této strany jsem tak neskutečně zklamaný, že mám obavu i volit právě něco nového jen proto, aby se to nezvrhlo v podobnou frašku.

Vám děkuji za hezky napsaný blog, s kterým se do velké míry dokáži ztotožnit a karma už přistála.

Díky za vás nadhled a jen doufám, že podobných lidí jako jste vy, bude na obou stranách barikády více a jednou se nás většina sejde na ní, a tam si podáme ruce.

10 1
možnosti
Foto

Děkuji za Váš komentář, moc si toho vážím. Není snadné stát někde "mezi," ale dost mě překvapuje - v pozitivním smyslu - kolik lidí vlastně smýšlí stejným způsobem.

8 0
možnosti
LV

Mam z toho uplne stejne pocity, na zacatku jsem jim moc fandila, ale postupem casu uz to nedavam. Z velmi podobnych duvodu.

3 0
možnosti

My zkušenější jsme prokoukli bolševickou podstatu myšlení chvilkařů velmi brzy...

9 1
možnosti
Foto

Prošel jsem si diskusi, píšete, že do ODS jste přešla z jiné strany. Odvážíte se uvést, ze které?

A mohla byste uvést, co Vás na ODS přitahuje? Samozřejmě beru v úvahu, že to už dávno není Klausova strana jednoho muže, plná bývalých členů KSČ.

Mladý člověk a strana založená na konzervativních hodnotách a tradicích?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, přešla jsem z TOPky. Nemám problém to říct, byly to moje první politické kroky, a šla jsem do té strany proto, že tam byl kamarád. Takové mladické hledání... :-)

Postupem času jsem si začala uvědomovat, že tam názorově nezapadám. TOPka, jak jsem ji měla možnost poznat, je na můj vkus moc liberální, ač ve svém programu tvrdí opak. To mě zmátlo.

Narážela jsem na odlišné názory v oblastech EU (jsem spíše euroskeptik), sociální politiky, pak se přidal Antibabiš program, což bylo vlastně jediné, co ta strana nabízela (nebo to prostě bylo nejvíc viditelné). Nemohu být někde, kde se necítím autenticky, a tak jsem hledala jinou stranu.

ODS mi přišla na mysl prakticky hned, moc jsem se nerozmýšlela, protože už v době, kdy jsem se odkláněla od TOPKy, jsem sledovala některé ODSácké politiky, a jejich názory mi přišly rozumné. Jak jsem už tady někde psala, je tam víc názorových proudů, není to tak homogenní.

Stavím se spíš na konzervativní křídlo ODS, našla jsem se v pravicovém a konzervativním pojetí politiky, zastávám tradiční hodnoty... Lidi to často překvapuje, protože jsem prý mladá, a tak by mě spíš viděli u Pirátů atd. :-) V ODS jsem zatím spokojená, i když samozřejmě tam máme šarvátky, je to velká strana, špatně propustná, ale už tam hodlám zůstat.

4 0
možnosti
JH

J67a70k31u49b 18H48o40z88a

12. 6. 2020 11:44

Já to měl s milionem chvilek od začátku jednoduché, dobře jsem znal jejich (později upozaděné) "otce zakladatele" tady odsud z blogu. Modří (pamětníci) už vědí. ;-)

3 0
možnosti
ZD

Perfektní. Ocenil jsem analytický pohled na Vaší vlastní (bolestivou) přeměnu názoru i to, že nejste kritik z jiného tábora. Poznala jste obě strany a tak máte - jako málokdo - právo na uznání od čtenářů. Nevzpomínám si, kdy jsem něco podobně přínosného četl.

19 1
možnosti
Foto

I74v85o 96C78i29l69i66c10h

12. 6. 2020 11:10

Osobně z toho mám také rozporuplné pocity a nejsem si jistý, zda některé směry u Chvilkařů pro mne nejsou až příliš proti srsti, ale zatím to beru tak, že je to jediný masovější odpor proti chování Babiše a jeho suity. A masovější je právě proto, že se tam schází lidé všech možných názorových proudů od leva (Piráti, ale mnohdy i ČSSD) až na pravo (my z ODS, TOP apod.), které spojuje právě jen ten odpor k oligarchii a chování premiéra a majitele ANO.

5 0
možnosti
ZD

Že se tam schází lidé různých názorových proudů jsem také zaznamenal. Že tam ale platí jediný, bezpohlavní názor je také fakt. Bezpohlavní proto, že nepřináší nikomu - ani těm různým názorovým proudům - žádný větší ohlas mezi veřejností. Nepovažuji odpor k oligarchovi za životaschopný jednotící prvek pro potřeby republiky.

2 2
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6226x
Podnikám, jsem členkou ODS a studuji bezpečnostní politiku.

Zajímá mě svět, lidé, veřejné dění. Píšu, abych se podělila o názory, postřehy a dojmy. 

 

 

Seznam rubrik