Pátek 27. května 2022, svátek má Valdemar
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 27. května 2022 Valdemar

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P17e61t55r 53K88l47e91i21n30w55ä67c90h58t51e32r 9818400887

Opět jste to napsala velmi hezky a dávám karmu. I přesto, že se mi tento váš článek zdá o něco méně slabší, než ten předchozí.

Nejspíše je to jen můj osobní dojem, ale připadá mi, že se ve vyřknutém názoru držíte trošku více zpátky, než by jste asi sama chtěla. Pokud je tomu tak, nedivil bych se. Ťala jste do živého a poměrně dost přesně.

Pokud tomu tak není, omlouvám se. Jen názor.

A jen přidám názor, proč bych na demonstrace MCHPD nešel. Roll s Minářem jsou mi stejně odporní, jako premiér Babiš. Tady nedokáži, ani nechci vybrat menší zlo.

+2/0
19.6.2020 19:49
Foto

I10v31o 65C95i55l90i87c70h 1980962791874

S chvilkařema mne spojuje prakticky jen odpor k chování Babiše. Ostatně takových nás je na těch demonstracích mnoho. Když se ovšem pustili do Maďarska a Polska, tak jsem taky dal najevo nelibost. Ale kvůli Babišovi na ty demonstrace (sám za sebe) chodím, protože nevím jak jinak mu dát zřetelněji najevo, že s ním hrubě nesouhlasím a každý jednotlivec se počítá (podobně jako u voleb). Pravda taky je, že mne chvilkaři dali tou výzvou k vstupování do stran poslední impuls k mému váhání, zda vstoupit do ODS. U chvilkařů se ale začíná projevovat, že se tam pomalu prosazují levicové směry, které mi pod nos příliš nejdou, ovšem dokud bude hlavní směr odstranění Babiše, tak na ty demonstrace chodit hodlám. Je to pro mne takový politický kompromis

PS: Píši sám za sebe a opravdu Vás nepřesvědčuji o správnosti mého pohledu.

+1/0
19.6.2020 15:05
Foto

P11e50t94r 22Š97i62n33d54e59l60á81ř 8779886575134

Nejsem na žádné sociální síti (tudíž neexistuji) a dokonce nejsem ani u Chvilkařů a proto jsem se na ně podíval, přesněji na jejich stránky <www.milionchvilek.cz> a docela se pobavil. Protože, kdo se chce u nich organizovat, musí se přihlásit a sdělit svoje osobní údaje. To mě připomíná časy asi tak před 40 lety. Kdo třeba pracoval jako THP, tak musel vstoupit do ROH /Revolučního odborového hnutí/ a běda tomu, kdo by nechtěl či snad odmítl. Dnes je třeba v ČR povinné, že kdo chce tady být lékařem, musí být povinně členem ČLK /České lékařské komory/. Je docela možné, že nějaký rozumbrada se BRZY vytasí s návrhem, že kdo není členem žádné politické strany či hnutí, bude muset být - aby nebyl bezprizorní - povinně členem Chvilkařů. ;-(

0/0
19.6.2020 14:51
Foto

L55u59m12í53r 98V49i90t33h41a 2437217156632

Jaký důvod měla členka ODS stát se chvilkařkou?

Mám dojem, paní, že Vy sama především vůbec nevíte, co vlastně chcete. Zahoříte, a když prvotní zápal opadne, přestane Vás to bavit. Ale protože chyba přece nemůže být ve Vás - Vy jste tak dokonale nedokonalá - musí být v okolí, které Vás má za zrádkyni. Ve skutečnosti možná jenom nevědí, co od Vás mohou čekat, protože se točíte ve větru nálad jako korouhvička.

Jistěže se mohu plést, tenhle obrázek jsem si udělal na základě Vašich posledních dvou blogů. Otázka však je, jak moc se mýlím...

+4/0
19.6.2020 9:41
Foto

P65a27v47e94l 40D42v53o27ř95á46k 5529685584850

Nemýlíte se, ale může být ještě hůř.

Ale hledání správné cesty zase nejde jen tak odsoudit. To u nás je jeden známý, který postupně prošel snad všechny nově vznikající strany, mne už před časem lákal do Věcí veřejných a naposledy do ANO. Teď čekám, kdy přijde s Trikolorou. A že už v to věku může mít rozum.

Tak se nedivte mladé dívence, která se teprve rozhlíží po světě a nakukuje do světa politiky. ;-DR^

0/0
19.6.2020 11:48
Foto

J39a48n48a 86M16a97j87o42v20á 4955522796473

A proč by ho neměla? To se přece vůbec nevylučuje, podle mnohých přímo očekává.

0/0
19.6.2020 14:55
Foto

J20o26s63e77f 86S56o68u87k41u23p 4861461563130

Píšete pěkně a Vašim postojům rozumím.

,,Když tedy vezmeme v potaz, že proti Babišovi se demonstruje už tři roky, aniž by to mělo vliv na jeho popularitu a volební výsledky, jen hlupák by tvrdil, že takový postup je správný. Hlupák, nebo idealista."

Ale zkuste svůj blog poslat i panu předsedovi Vaší strany , panu Fialovi třeba se probere.

+1/0
19.6.2020 9:34
Foto

P85a59v22e59l 84D50v62o60ř84á91k 5569155174750

Ale Chvilkaři prý chtějí s ODS jednat o nějakém společném postupu, a běda, spojovací můstek se polámal. Nevím nevím, co řekne pan předseda.

0/0
19.6.2020 11:50
Foto

I33v16o 50C52i60l93i42c10h 1410682651214

Pokud vím, tak už s ODS (a s TOPkou) jednali. Piráti (a možná ještě další?) je teprve čekají.

+1/0
19.6.2020 15:16
Foto

J88a96n 96Z35á61t49u58r93e12c81k96ý 9463663397832

Používáte pojmy idealista a pragmatista, tedy filozofické pojmy par excellence, jako jednoduché škatulky pro zařazení příznivců či odpůrců nějakého názoru, přičemž idealista má negativní konotaci. Idealisty přiřazujete k Chvilkařům, pragmatisty k jejich odpůrcům. Takové rozdělování je však zcela neopodstatněné a je zjevné, že má v tomto kontextu výhradně dehonestující funkci. Jednak není vůbec jasné, jak vlastně chápete idealisty a pragmatiky, potažmo velice komplexní filozofické myšlenky idealismu a pragmatismu. A pak i není jasné, proč by idealisté měli být příznivci Chvilkařů, kdežto pragmatici nikoli. Je ten, kdo je příznivcem Chvilkařů idealista, anebo je ten, kdo je idealista, vždy příznivcem Chvilkařů? A musí nutně každá ze stran sporu přitahovat lidi s totožným filozofickým zaměřením. Idealisty dáváte na rovinu s hlupáky. To bychom si měli vyjasnit, abychom předešli nechtěné manipulaci, před kterou varujete.

+6/−2
19.6.2020 7:48
Foto

L59e41n70k30a 81K49r92i64š35t71o43f85í61k70o84v27á 5536924728617

Je moc fajn, že mladí lidé přemýšlí R^

Na podiu by měli stát politologové, historici, starostové malých obcí, ekonomové... a tak dále. Ne mladí levičáci s politicky naprosto úzce vyhraněnými postoji. Původně proti oligarchovi? OK. Proč ne. Ted by ale už měli jít do parlamentu a nebo skončit. Nejsou zdaleka apolitičtí.

+3/−3
19.6.2020 2:46
Foto

M65a62r59e40k 16V55a22l72i50č18e14k 2841309204820

Nemyslím, že Vás chtěl někdo obracet.. Ale respektuji Vaše rozhodnutí. Jak s ním budete zacházet dál, je jen a jen Vaše věc. Myslím, že už jste začala...

+5/0
18.6.2020 22:45
Foto

R68a70d47k82a 71K94i42e71l62b27e63r95g33e27r64o53v52á 6923777280954

Chtějí obracet...ale je Vaše věc, jestli se necháte...tak o nic nejde, ne?

Mě jen zaráží jedna věc...my tu několik dlouhých let pláčeme, jak není koho volit, jak se topíme v tom, že se jakákoli schůze sněmovny protahuje a odkládá a hlasování je na hraně kvůli té bídě, jak zoufale to v rozložení sil a k nedomluvě po volbách vyšlo...A přichází někdo, kdo chce být pouhým mediátorem, protože jinak než jistá domluva jako řešení evidentně není.

... A mě by strašně zajímalo, proč někomu tak strašně vadí, aby se v politice konečně věci maličko urovnaly. Proč si tedy někdo přeje tu neustále vyhrocenou atmosféru. Proč někdo, kdo chce lidi spojit, vadí nakonec víc, než ten, kdo je staví proti sobě. Tohle je zajímavé moc... komu Mch rozloží jeho oblíbenou a tradiční stranu a vženou ji do nejakého slepence, ať tu vyjeví, která to je a která je tedy tak dobrá a proč uz není hvězdou politických vyjednávání:))) honem sem s ní:);-)

+6/−7
18.6.2020 20:54
Foto

K81a39r24e35l 36K30a23m26e67n57í64k 3511867260

Koukal jsem na jejich web a první, co mě napadlo, proč se vlastně nejmenují Milion chvilek proti Andrejovi? To je přece jejich hlavní terč a cíl. Žádný mediátor.

+9/−1
18.6.2020 21:19
Foto

R56a15d20k11a 65K32i90e95l23b52e59r88g55e85r63o60v91á 6523907860864

... taky mě mrzí, že ještě nedotáhli, že by na té Letné stál na pódiu mezi Trojanem, Minářem a Polívkou Andrej Babiš a taky něco přečetl na obranu demokracie:-/ máte recht:)

+5/0
18.6.2020 21:47
Foto

K40a33r57e44l 74K28a54m94e68n97í54k 3451117170

Vy máte taky pravdu. S tím čtením, MM by to spatra nedal.

+2/0
18.6.2020 22:38
Foto

L48u42m91í21r 94V14i84t25h70a 2757477736372

Nojo, no...

0/0
19.6.2020 9:44
Foto

L61e17o65n22a 59B10l38a25h80o61v66á 5890149459103

Řekla bych, že blog je přímo veletrhem frustrace ze zjištění, že vidina nového mesiáše, který by za nás všechno napravil a zařídil, a my se u toho vůbec nemuseli angažovat, se opět rozplynul. Takže budeme hledat dalšího spasitele, možná v ODS... Světu to dáme na vědomí prostřednictvím prodejného novinářského šmoka Marka Přibila (ochotného sepisovat kompra na politické odpůrce zadavatele - viz kauza MF Dnes z roku 2017) a Parlamentních listů.

Zatímco chvilkaři se z Letné rozjeli do všech koutů země a spousta z nich se začala angažovat na místní úrovni, v malých obcích Novohradských hor nebo v Kovářově u Milevska a v dalších a dalších místech... Nikdo je neobrací na svou víru, jen v té Praze pochopili, že nikdo za ně nic nezařídí, že záleží především na nich, v jaké obci, městě, zemi budou žít. A v tom je - alespoň pro mě - velká naděje.

+8/−1
19.6.2020 7:55
Foto

P54e54t14r 52B54r77o25d27s98k41ý 5956813115249

...... vite,- vono robit kotrmelce na povel časem vomrzí,- a když nakonec zjistite, že je předcvičitel chromý a jeho křivá páteř kopíruje křivost charakteru, pak z teho vycouváte rychlostí blesku!,- ...... a Vám se to podařilo,- gratuluji!R^

+5/0
18.6.2020 20:41
Foto

M62i80c96h10a89l 92S87v12o84b94o45d71a 5908668806341

Z obou vašich článků jsem pochopil, že nejste ani v jednom táboře, protože vás ani jeden dostatečně neoslovil, aby jste ho podpořila. Možná názorově víc inklinujete k táboru chvilkařů, ale asi máte pocit (moje domněnka), že je zde prodáváno zboží, které moc nebudí důvěru, jelikož stejný prodej (a následné občanské zklamání) byl u Věcí veřejných a ANO 2011.

Občanský odpor chvilkařů je správný, protože se demonstruje právě proti tomu, kvůli čemu lidi v minulosti volili předmětné strany - kvůli ideálům proti korupci, klientelismu, papalášství. Bohužel prostředky, kterými se těch ideálů dosahovalo, nebo osoby, které ty ideály měly představovat, udělaly pravý opak a to je ten chybějící rozum, který očividně hledáte. Máte možná společný cíl s chvilkaři, ale vůbec nevěříte prostředku k jeho dosažení, protože máte obavu, že bude totožný s prostředkem odpůrců.

+4/−1
18.6.2020 18:54
Foto

L30i90b68o84r 70H25l70a93d29i59k 5469888655807

R^

+4/−1
18.6.2020 18:48
Foto

J63o28s37e11f 28N79i69k89l 7236520226513

R^

+4/−1
18.6.2020 18:34
Foto

P68e19t17r 81K85o57r46e74c20k14y 2233267523461

Už klasik říkal, že ze země ke hvězdám ta cestička není moc vyšlapaná.

Je to jen na Vás jakým směrem se vydáte, jen neskromně bych se přimlouval ...schází mi tady konzervativní strana. kdysi to byla ODS...Karma za odvahu R^R^R^

+3/0
18.6.2020 18:33
Foto

S20l12a79v40o55m97í45r 14B41e26n43e89š 6482107640404

Před týdnem jsem Vám vyjádřil své uznání a pochvalu, ale řekl jsem, že na karmu je to málo.

I teď mi připadá, že na karmu je to málo, ale na pochvalu dost.

Takže Vám paradoxně karmu dávám.

Podle mého názoru ty dvě pochvaly v součtu za jednu karmu stojí.

Nedostáváte mou karmu za ten první článek z minulého týdne, nedostáváte ji ani za ten druhý dnešní článek, dostáváte ji za součet obou článků.

Dát vám dvě, to by bylo přehnané, nedat vám ani jednu, to by bylo příliš přísné.

Dnes ji ode mne máte.

+3/0
18.6.2020 18:13
Foto

M77a25r71t29i56n61a 85M46o73u87d52r90á 7690583156219

Také mám dojem, že Minář už se zcela vyprázdnil, prostě neví jak dál, nemá, co víc nabídnout.

Zasloužená karmice R^

+21/−3
18.6.2020 17:55
Foto

P57a80v69e66l 19D82v95o24ř15á64k 5779905484940

Já se mu nedivím, jestli četl nějaký Váš komentář. ;-D

+2/−18
18.6.2020 17:57
Foto

S18l45a19v78o36m96í53r 33B89e57n26e43š 6662677550544

No, takže někdo chce z tribuny promlouvat k desítkám a stovkám tisíc lidí, ale zároveň se nechá vyprázdnit jednou osobou - to je dost praštěné na hlavu, nebo ne?

+4/0
18.6.2020 18:16
Foto

P43a81v21e31l 41D66v39o97ř31á93k 5289575234900

Vás ještě paní Moudrá nedojala až až až ... k slzám? Mám tu zase přihodit některé její skvělé myšlenky?

Např. virus není živý, neboť se sám nepohybuje. Stačí? ;-D

0/−6
18.6.2020 18:48
Foto

K83a94r97e77l 78K16a80m89e32n17í67k 3341907220

Vy si nepamatujete, že vám to paní Moudrá objasnila? Cituji:

"To uvádí pan Dvořák ve všech diskusích. Napsala jsem mu, že se virus neumí sám replikovat (množit) a nemá žádný metabolismus (látkovou výměnu), tedy není živý (dle definice života). Když to nechtěl přijmout, parodovala jsem ho s křidélky a nožičkami. Nepobral to a teď si všude stěžuje."

+5/0
18.6.2020 19:36
Foto

P49a75v26e38l 68D60v30o95ř78á27k 5639505164210

Jenže definice života je jiná. S tím pohybem začala. Dal jsem tam odkaz na wiki o virech s upozorněním na kapitolu Rozmnožování.

Copak jste měl ve škole z biologie?

+1/−6
18.6.2020 19:49
Foto

K57a41r77e95l 19K97a73m31e44n88í87k 3481727520

Abychom si rozuměli, já jsem pouze komentoval pouze váš výrok, který se mi zdál hodně vytržený z kontextu.

Biologii jako samostatný předmět jsem ve škole nikdy neměl, takže nemůžu sloužit. Očekávám, že k tomu budete mít vtipnou poznámku..

+2/0
18.6.2020 20:00
Foto

P58a13v63e17l 75D27v57o54ř77á89k 5889625704870

Máte pravdu, na zvláštní škole se neučí.

Co paní napsala, to napsala. Vy citujete ji, dobře, ať každý vidím jak umí. :-P

0/−5
18.6.2020 20:05
Foto

K25a80r23e38l 10K69a41m90e39n70í24k 3911477280

Nezklamal jste. A jak víte, že se biologie na zvláštní škole neučí?

+6/0
18.6.2020 20:13
Foto

M40a37r50t29i86n76a 46M75o62u55d74r87á 7620133626879

protože ji absolvoval... Ještěže má tu wikipedii

+9/0
18.6.2020 20:33
Foto

R17a56d37k85a 16K63i74e59l47b13e20r66g73e91r92o82v78á 6393247500494

...abychom si rozuměli :))

vážně chcete nakopírovat vaši tezi, že nechápete, proč by měl někdo vysvětlovat své mínus, když nevysvětluje pod příspěvkem spravedlivě i své plus?;-D já jen, abyste se zas nedostal do toho, že v rámci svého přiskřípnutí na zeď budete vyčítat tady Dvořákovi zoufale i počasí:))

+1/0
19.6.2020 9:27
Foto

K68a74r92e50l 48K27a67m62e22n16í38k 3381507630

Pokud si dobře pamatuju, tak mínusy u svých komentářů jste komentovala a chtěla vysvětlení vy, ne já. Nevím, jaké přiskřípnutí máte na mysli. Možná si mě pletete s někým, kdo nedávno pod tíhou argumentů mazal a mazal a mazal.

0/0
19.6.2020 11:32
Foto

M67a64r61t22i75n61a 89M80o83u66d79r11á 7690623906189

Přestaňte bohapustě lhát, ostrovtipný nezDvořáku.

+1/0
18.6.2020 20:27
Foto

P33a87v21e47l 47D80v44o45ř66á46k 5169955354950

:-P:-P:-P

0/0
19.6.2020 11:56
Foto

R81a37d32k38a 34K27i26e27l47b87e58r86g90e36r69o46v56á 6153707130814

;-D

+1/0
19.6.2020 9:22
Foto

P49a27v13e25l 86D30v26o54ř39á55k 5939555864830

Obracet Vás na víru Chvilkařů? Vás? Nikdy! Protože Vy idealistkou nejste ani v nejmenším. Ovšem návrat do ODS? Ta je přece také ideálů plná, hlavně pravicového konzervatismu, jak jsme před nějakým časem viděli (viz Oposmlouva etc.) ;-D

Ale bez ideálů to nejde. Všichni, kdo něčeho pozitivního dosáhli, šli za nějakým ideálem.

Příklad z techniky: díky idealistům jako byl Marconi, Einstein, Edison, Tesla, Popov, Bell, Baťa a další a další máte teď rádio, televizi, telefon, elektrický sporák atd. Konzervativci by ovšem stále bydleli v jeskyni, pojídali syrové maso a hulákali na sebe z plných plic.

Nebo takový idealista Benito Juarez

https://cs.wikipedia.org/wiki/Benito_Ju%C3%A1rez

měl ideu svobodného Mexika a tak se mu pomocí svých Chvilkařů podařilo svrhnout císaře Maxmiliána a nastolit republiku. Podobně idea TGM proměnit R-U v moderní stát se sice neuskutečnila, ale dala za vznik samostatné ČSR. Ono by se dalo pokračovat do nekonečna.

U nás bylo idealistům po válce a Únoru 48 odzvoněno, někteří skončili na šibenici, jiní na uranu, někteří emigrovali. A jak je vidět, ani po třiceti letech se idealismus nenosí - on konzumní realismus je lepší.

Zkuste popřemýšlet, proč komunistům vadili Chartisté a signatáři 2000 slov, a proč teď zase jakémusi vládnímu spolku vadí Chvilkaři. Proč vadí bezvýznamní idealisté?

Protože idea je myšlenka a myšlenky jsou pro jisté kruhy vždy nebezpečné.

Rv

+9/−12
18.6.2020 17:51
Foto

J51i78ř41í 37T72u90r16n49e32r 8888591885173

:-)R^

+1/0
18.6.2020 18:12
Foto

M74i29c88h11a34l 32S23v41o20b29o22d47a 5968108716181

Idealismus bez rozumu je stejně nebezpečný jako rozum bez ideálů. Výrok paní Novotné.

+3/0
18.6.2020 18:25
Foto

P42a64v41e13l 51D27v67o25ř76á96k 5219755984930

A rozum bez idealismu Vás nanejvýš přivede jen na nějaké teplé místečko v kanceláři. Přesně si nepamatuji ten Čapkův výrok, ale ten zní nějak: "... nedostatek představivosti Vás možná dostane na dobré místo, ale nepřivede Vás ani k jednomu dobrodružství. "

Což je vlastně totéž.

U paní Novotné bych spíš řekl, že nemá ani ideály, ani rozum. :-)

+1/−2
18.6.2020 19:06
Foto

S23l64a96v22o50m35í49r 53B68e32n72e52š 6402597280894

Příklad z techniky: díky idealistům jako byl Marconi, Einstein, Edison, Tesla, Popov, Bell, Baťa a další a další máte teď rádio, televizi, telefon, elektrický sporák atd. Konzervativci by ovšem stále bydleli v jeskyni, pojídali syrové maso a hulákali na sebe z plných plic.

.........................

To, co jste napsal, je totální hloupost. Ale totální!!!!

Například Baťa rozhodně nebyl žádný idealista, nýbrž velkopodnikatel, který šel za ziskem.

Nic proti tomu, rozhodně nejsem komouš, který v podnikatelích vidí nepřátele dělnické třídy, avšak žádný idealismus v tom nebyl. Byla to honba za podnikatelskými úspěchy a za ziskem. Kdyby k tomu přistupoval idealisticky, byl by nemilosrdně smeten konkurencí, jelikož v podnikatelkém sektoru je tvrdá konkurence a obstojí právě ten, který se na věci dívá očima strohé reality, nikoli nějakými idealistickými brýlemi.

Rovněž vynálezci a zlepšovatelé nebájili o nepolitické politice, ale zcela normálně sledovali technickou stránku věci a samozřejmě také svůj osobní zisk. Opět nic proti tomu, ty prachy si za svůj přínos vědě a technice zasloužili, ale že by to dělali z idealismu, to ani náhodou.

A ti, kteří šli ven z jeskyně, si také vzali pořádný kus klacku na vlky a nijak nezpochybňovali, že ten klacek byl dřevěný. Nežvanili o nedřevěném dřevu jako jiní lidé žvanili o nepolitické politice.

A k poslednímu odstavci, že idea je myšlenka: To zajisté je, ale to, že něco je myšlenkou, ještě neznamená, že ta myšlenka je správná.

I rozhodnutí Olgy Hepnarové, že zavraždí lidi čekající na tramvaj bylo bezesporu myšlenkou. Stejně tak myšlenkou bylo to, když Hitler mluvil o konečném řešení židovské otázky.

Myšlenkou je jak výrok, že vraždit se nemá, tak i výrok, že vraždit se má.

+2/0
18.6.2020 18:36
Foto

M75i90c44h41a88l 33S28v84o65b56o61d72a 5348378206471

Bohužel myšlenkou hnutí ANO 2011 v dobách svého začátku byl boj proti korupci a klientelismu - také jen myšlenka, která byla naprosto znásilněna jejími autory.

+4/0
18.6.2020 18:56
Foto

P41a26v15e57l 49D84v58o46ř67á88k 5949185394970

Chápu, že se domníváte, že vynálezci šli jen za ziskem. Kdežto Vy, který jste v životě nic nevynalezl, jste tím pádem za ziskem jít nemohl.

A ráčil jste podnikat? Ono podnikání a být v něm úspěšný je také idea - je to idea prosperujícího podniku. Nicméně bych Vám tu mohl vyjmenovat řadu vynálezců, kteří se svými vynálezy neobohatili, např. jmenovaný Tesla. Šlo např. bratrancům Veverkovým o zisk? Nebo Prokopu Divišovi? A jak zbohatl Popov? Jim šlo o ideu pokroku. Pro Vás neznámý pojem.

Ono když budete chtít zbohatnout a budete chytrý jako pařez, tak nic nevymyslíte. A to je Váš případ - zbytečného člověka. Rv

+2/−5
18.6.2020 18:59
Foto

S86l18a96v85o31m29í41r 67B14e88n46e22š 6552937720754

Jo, tak si uvědomte, že velkými vynálezci byli například i ti, kteří pro Hitlera zkonstruovali rakety, které potom dopadaly na Londýn a usmrcovaly tam civilisty.

Takže vaše rovnice, že velký vynálezce je obdivuhodný idealista, rozhodně neplatí.

A o tom,zda jsem zbytečný, či nikoli, si nemusíte dělat starosti. Ty starosti můžete přenechat mému šéfovi.

Vězte, že sice nepodnikám, ale už třicet let pracuji u stejné firmy, která je firmou soukromou. Jsem něco jako pobočník jejího šéfa a majitele v jedné osobě. Možná v nějakém státním úřadě, kde šéf rozhoduje o platech, které jsou z peněz daňových poplatníků, se uživí i zbyteční lidé, ale v soukromé firmě by majitel neplatit někoho zbytečného, protože tam to musí platit ze svých vlastních peněz, takže by si to sakra rozmyslel.

Takže být velkým vynálezcem ještě samo o sobě neznamená, že člověk to má se svými ideami v pořádku.

A že mnozí vynálezci z toho ziske neměli?:

Ale i oni museli uvažovat o tom, jaké vlastnosti má ocel, jaké vlastnosti má elektrický proud, jaké jaké vlastnosti má světlo, s kterým prvkem se slučuje jiný prvek.

To bylo sakra věcné uvažování, bikoli někjaké ideologické blábolení o ničem

+1/0
18.6.2020 21:33
Foto

J28a41n 22H35o21r24n53í70k 6503907425977

R^

+1/0
18.6.2020 21:09
Foto

P72e98t38r 19N54e67d69v52ě75d 5479150908167

Chvilkaři vadí jakémusi vládnímu spolku? Jakému? Ti je přeci musí milovat. Co demonstrace, to zvýšení preferencí :-/

Fotka z toho článku je přeci plná lásky https://www.topcz.net/milion-chvilek-milionovy-chlivek-demonstrace-zdenku-ondrackovi-andreji-babisovi-organizuje-narychlo-zalozena-neziskovka-kterou-sponzoruje-clen-slechticke-rodiny-lobkowiczu-lide-napoje/

0/−1
18.6.2020 23:06
Foto

J21i25ř20í 37T38u63r72n91e69r 8638951145863

Výrazem "chvilkař", stejně jako příslušník "pražské kavárny" dříve třeba také "vítač" a podobně, se už nevyjadřuje nějaký příznivec „kluka ve žlutých kalhotách“ ani žádné politické strany (která žádná taková ani neexistuje), a tudíž ani žádné víry, kromě té, že svobodní lidé mají právo vyjadřovat svůj názor, své přesvědčení a svou nespokojenost.

Chytím-li vás za slovo, rád bych vás na tuto svou víru obrátil, ale toho, kdo sám chce setrvat ve víře opačné, je asi zbytečné se pokoušet obracet. :-)

+4/−6
18.6.2020 17:43

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz